برگزاری نشست فرهنگی کانون "رمضان" مسجد امام حسن (ع) در روستای خرمده شرقی
برگزاري نشست فرهنگي کانون "رمضان" مسجد امام حسن (ع) در روستاي خرمده شرقي

برگزاری نشست فرهنگی کانون "رمضان" مسجد امام حسن (ع) در روستای خرمده شرقی

مدير کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان شمالي در روستاي خرمده شرقي حاضر شد، ضمن بازديد از فعاليت هاي مسجدي اين روستا، نشستي با ارکان مسجد و نيز شورا و دهيار و فرمانده پايگاه بسيج آن برگزار کرد که راهکارهاي ارتقاء کانون فرهنگي هنري "رمضان" در اين نشست بررسي و بازبيني شد.
شناسه خبر : 41237 تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۶:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)  از خراسان شمالی؛  حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در روستای خرمده شرقی حاضر شد، ضمن بازدید از فعالیت های مسجدی این روستا، نشستی با ارکان مسجد و نیز شورا و دهیار  و فرمانده پایگاه بسیج آن برگزار کرد که راهکارهای ارتقاء کانون فرهنگی هنری "رمضان" در این نشست بررسی و بازبینی شد.

 

این جلسه که پس از اقامه نماز ظهر و عصر برگزار شد، چند تن از اهالی اثرگذار مسجد در نشستی گرد هم آمدند و مسایل فرهنگی این روستا مورد بررسی قرار گرفت که مهاجرت جوانان از روستا به شهر از اهم این مشکلات می توان نام برد.

در این جلسه پس از تحلیل و ارزیابی مسایل مطرح شده، تقویت مسجد و کانون مسجد برای ارتقاء فرهنگی منطقه مورد توجه بیشتر قرار گرفت و مقرر شد با همیاری حجت الاسلام غلامی امام جماعت و معرفی یکی از جوانان روستا به عنوان مدیر کانون جدید فعالیت های جدید فرهنگی برنامه ریزی و اجرا شود.

پس از آن نیز  مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی به روستای خرمده غربی روستای همجوار این روستا عزیمت کرد و  ضمن بازدید از فعالیت های مسجدی کانون "مشتاقان ولایت"  مسجد امام حسن (علیه السلام) آن  نشستی با اسحاقی، شورای این روستا برای اثربخشی بیشتر اهالی مسجد در کاهش آُسیب های اجتماعی برگزار کرد.

 

گفتنی است؛  در این  روز  همچنین کانون فرهنگی هنری "عاشقان امامت" مسجد حضرت امیر المومنین (علیه السلام) روستای کوشکی ترکمن، کانون "مشتاقان ولایت"  مسجد امام حسن (علیه السلام) روستای خرمده غربی، کانون فرهنگی هنری "عاشقان ولایت"  مسجد حضرت ابولفضل (ع) و نیز کانون "بصیرت " مسجد جامع  روستای برج زنگانلو  به روستای عشق آباد میزبان نشست های کارشناسانه بودند که نشست پایانی با حضور حجت الاسلام رحمانی امام جمعه شهر پیش قلعه همراه بود.

 

پایان/